KOREJSKO-ITALIJANSKI PLESNI TRIPTIH: COMPANY SIGA (KR) & COMPANY BELLANDA (IT)
Tri kratke plesne predstave v enem večeru
Na sporedu
03.09.2025 | ob 20:00 | Lutkovno gledališče Maribor, Velika dvorana |

V sodelovanju z Zavodom EN-KNAP in Zagrebškim plesnim centrom
COMPANY SIGA (KR): ZATIŠJE
Koreografija: Jaeyoung LEE
Plesalci: Woobin LEE, Taenyoung LEE
Oblikovanje luči: Yujin HONG
Glasba: la del russo, Gotan Project
Producentka: Hana JO
Produkcija: Company SIGA
Žoga, ki se nemirno odbija od tal. Neprenehoma brbotajoča telesna energija. Zdaj tečejo proti počitku.
Rest prikazuje izgorelost in utrujenost skozi podobo nemirno premikajoče se žoge ter izraža obupno potrebo po počitku in občutek praznine, ki sledi. Predstava maksimizira uporabo telesne energije z gibanjem, ki posnema organsko in prožno naravo žoge. Od premiere leta 2011 je bila Rest predstavljena na festivalih NUS Arts Festival (Singapur, 2013), World of Dance (Belgija, 2014), Rue Dance (Kongo, 2014) in Grec Festival (Barcelona, 2015). Povabljena je bila tudi s strani španskega združenja Acieloabierto ter izvedena na treh uličnih festivalih: Trayectos v Zaragozi, Lekuz Leku v Bilbau in Corpo(a)terra v Ourenseju.
... Rest je dobra mešanica zabave z raznoliko uporabo majhnih gibov in nepričakovanim preobratom na koncu.
PARK Sung-hye, plesna kritičarka, Monthly Dance Magazine Momm
... Skrito humorjevo je mojstrsko vtkano v celotno delo, ubranost med plesalci pa odlično sledi srčnemu utripu perkusivne glasbe. Predvsem pa Rest izstopa zaradi svoje energije, jasne teme in iskrene strasti.
Dance and People, Jang Ji-won, plesni kritik
Photo: Arthur Abram
COMPANY BELLANDA (IT): SIMPOSIO
Company Bellanda, Italija, 2022
Compagnia Bellanda:
Giovanni Leonarduzzi – koreograf, plesalec, umetniški vodja
Lia Claudia Latini – plesalka, koreografinja, vodja organizacije
Od Platonove zgodbe do sodobnosti: nenehna napetost v iskanju celovitega, popolnega telesa. Večna želja po združitvi, ki žene in premika telesa. Iz Platonove zgodbe v analizo sodobne družbe in njenih odnosov: težava pri vzpostavljanju, ohranjanju in negovanju partnerskih vezi v družbi, ki spodbuja individualizem in vse manj sprejemanja "kompromisa" v paru. Od tod se rojevajo naša gibajoča telesa – dve telesi, ki skupaj tvorita večjega.
Compagnia Bellanda - ustanovljena leta 2018, je prva italijanska plesna skupina, ki izhaja iz urbanega (breakdance) izraza in je prejela uradno priznanje. Giovanni Gava Leonarduzzi je plesalec, koreograf in umetniški vodja, ki se je iz breakdanca razvil v avtorja, ki ustvarja nov, eksperimentalen gibalni jezik. Lia Claudia Latini se je izobraževala v klasičnem, modernem in sodobnem plesu ter diplomirala iz modnega oblikovanja. Njen estetski pristop presega spolne delitve v plesu ter raziskuje hibridizacijo form, struktur in podob.
Photo: Ikin Yum
COMPANY SIGA (KR): ZERO
Ekstaza gibajočega trenutka. Gibanje k višji ravni svobode onkraj lastnih omejitev.
Koreografija: Hyuk KWON
Plesalci: Hyuk KWON, Soyeon KIM, Heajin KIM, Hyelim BYEUN, Selim LEE, Woobin LEE, Jaeyoung LEE, Taenyoung LEE
Glasba: bluechan
Luči: Yujin HONG
Kostumografija: Wooseong KIM
Producentka: Hana JO
Produkcija: Company SIGA
ZERO išče odgovore na vprašanja o telesu in njegovih skrajnih mejah – kaj se zgodi, ko telo preseže 100 % svojih zmožnosti in se nato vrne na ničlo. Delo raziskuje spremembe telesa v pogojih izčrpanosti, s telesom kot osrednjo temo – ne kot orodjem, temveč kot materialom, ki se obrablja in preoblikuje.
ZERO je prejemnik Velike nagrade 28. podelitve nagrad za plesno umetnost – najvišje priznanje za najboljšo predstavo.
... ZERO predstavlja kolektivno, polno telesno koreografijo v ritmu surove perkusije, ki teče kot mogočen tok pod vplivom lunine gravitacije.
Monthly MOMM, januar 2022
... ZERO ponovno preizprašuje potencial telesa v plesu, razkriva njegovo prvinskost, omejitve in zmožnost ustvarjanja pomena onkraj reprezentacije.
Cho Hyung-bin, neodvisni plesni kritik, januar 2020
Company SIGA - Ime izhaja iz korejske besede sinabro, ki pomeni "malo po malo". Skupina ustvarja dela, ki skozi subtilne in premišljene gibe odražajo vsakdanje življenje. Njihov kolektivni proces povezuje različne ideje in telesa v celovita umetniška dela, pogosto v sodelovanju z umetniki drugih žanrov. Namesto hitrosti ali spektakla dajejo prednost preprostosti, ponavljanju in bistvu telesa. Z osnovnimi vrednotami hitrost, osnova in telo iščejo naravni ritem, ki spoštuje tihi tok življenja – in razkriva pomen skrit v navidez nepomembnem.
Gostovanje korejske skupine SIGA je omogočil Seulski odsek Mednarodnega plesnega sveta CID–UNESCO.